Kızlar merhaba 6 gün önce doğum yaptım sezeryan ile çok şükür o gün sütüm geldi emzirmeye başlamıştım bir kaç enjektör mama da verildi ama sonrasında devamlı memeye verdim tuttu kavradı alıştı ilk bir kaç gün enjektöre sağım yapıyordum sonradan göğüsüm bir anda doldu şişti süt indi süt poşetine geçiş yaptım sağıp dondurucuya kaldırıyorum oğlumu da 1,5/2 saatte bir hep memeye veriyorum aktif olarak 20/25 dk emiyor hiç uzun süre vermemezlik yapmıyorum emzirme sonrası bosalma çok olmayınca tekrar sağıyorum bebeğe de bir sonrasında diğer göğüsü veriyorum rutin bu şekilde ama bugün saglıkocagında ebe topuk kanı alırken kanı az geliyor yeterince beslenmiyor sanırım filan dedi çok uyuyor mu dedi ben zaten hep aktif uyandırıyorum ve genelde güzel de emiyor böyle diyince kafam karıştı sizlerin yenidoğan beslenmesi nasıl bu arada dünkü çocuk doktoru da sarılık felan yok hersey güzel demişti o kadar emzirmeye yetersiz gibi gelmesi üzüldüm ne yapmalıyım