12 haftalık bebeğim beni çok yoruyor … ataktan mıdır nedir bilmiyorum ama gerçekten çok yoruyor sabrım kalmıyor sürekli sallanmak istiyor bırakınca ağlıyor, emerek uyuyakalıyor bırakınca ağlıyor bi saat öemede uyuyor bıraktım mı ağlıyor gerçekten sinirden ağlıyorum şuan bunları yazarken çok yoruluyorum az önce bi yumurta kırdım onu bile yiyemedim ağlıyor ne yapacağım ben ya eşim çok yardım ediyor normalde ama iki gündür sürekli sinir ediyor neymiş sakin olacakmışım bişey yokmuş uyumazsa uyumasınmış öyle şey mi olur diyorum bi düzeni var saatini geçti mi hiç uyumuyor çok deliriyor ağlamaktan diyorum Napalım diyor gece 2den 5e kadar ayağımda salladım bıraktım mı ağladı uyandı dolayısıyla uykusuzum gece kalkmış bana çok gerginsin diyor 2den 5e kadar sende çocuk salla bakalım güler yüzlü oluyor musun dedim Allah aşkına yardım edin ben bu bebeği sallamayı nasıl bırakacağım beşiğine koyuyorum ortam karanlık pış pış açık ama illa sallanmak istiyor beşiği sallıyorum yok illa ayak kendi kendine nasıl öğrenecek çok yoruluyorum ya