Mlsyhn Merhaba benimde 14 aylık bir oğlum var onun için istemiştim 10 haftadır gruba katılıyoruz. Hatta şuan kış dönemi kayıtları başladı. Cumartesi günleri 1 saatlik bir program her hafta başka bir aktivite yapılıyor. İnstagramdan inceleyebilirsiniz babycollegesakarya diye. Kendi yaş gruplarıyla ebeveynlerle bir arada oluyor