nazlimom_ ben Grundig kullanıyorum kendi kendini temizliyor hiç uğraştırmıyor yormuyor ilk zamanlar ağır geliyor biraz ama sonra alışıyorsun bence bi bakın. Dyson alacam illa derseniz de v15 çok öneriliyor ama dyson ların maalesef temizlik sorunu hep var haznesini sürekli kendin temizliyorsun bende ki öyle değil küçücük torbası 7 8 ay sonra değiştim yani düşünün