Mrvalpr Ben varım. Kendim tek çocuğum en basit örnekle dün 2 çocuğumda hasta olunca hastaneye yanımda gelecek 1 kişi bile bulamadım. Eşimin kardeşlerini, kuzenlerini aradım onlarda EL. Ama olsaydı bi kardeşim, ablam, abim beni muhtaç ederler miydi ? Bu sadece 1 örnekti. Başta asla ama asla istemedim ikinci çocuğu. Yalan yok bakması zor gelmişti ilk çocuğa dedim ikinciyle hiç uğraşamam. Ama ikinciye anne olmanın ne kadar güzel olduğunu, en azından 1 tane kardeşin, canın, kanından birinin ne kadar ihtiyaç olduğunu bilseydim aralarına 5 yaş koymaz biraz daha erkene çekerdim