Hanımlar kızımda öksürük başlamıştı cumartesi ve biz daha 10 gün önce antibiyotik içmiştik beta olmuştu. Şimdi deli gibi burun tıkanıklığı var burnu akıyor hapşırıyor deli gşbi kanları Salı alındı temiz geldi sadece crp 11 çıktı doktor önemli değil dedi diğerleri temiz çıkınca ama 3 gecedir gece 4-5 gibi ateşi biraz yükseliyor iburamin veriyorum düşüyor gündüz hiç yok çocuk hem öksürüyor hem de bütün gece burnu tıkalı ne kadar açaamda başına gelen var mı bir de öksürük var tabi