minnakanne5 Kızlar ablamın 3 çocuğu koç ve bende hamileyim doğum yaptığımda koç burcu olacak ve ablam aman koçlardan çok yoruldum ve 3 çocukta inatcı gerçekten bi hafta sonra sezeryan ol boğa olsun diyor sizce gerçekten böyle bişey dogrumu etkisi varmı
bidebayilistersenferiya minnakanne5 Burcu Koç olacak diye sezaryen olunmaz ya da kafamıza göre doguramayiz bence çok saçma, ama evet ben inanıyorum oğlum oğlak çok inat öyle ceee eee ye falan gülmez ciddi biri. Bende oğlak olmasın diye uğraştım ama oldu.
Derinmom26 minnakanne5 bende etkisi olduğunu düşünüyorum. Kızım yengeç burcu aşırı duygusal, anaç ve herşeyi içselleştiriyor
minnakanne5 bidebayilistersenferiya zaten sezeryanlıyım 2 doğumum mecbur sezeryan olacağım 38 alcak doğuma beni ablamda 39 haftada gir koç olmasın dedi bi danışmak istedim
nnoktaa minnakanne5 sadece burçla alakalı değil ki olay. Yükseleni güneşi ayı bir sürü etken var.. mesela yorumda bidebayilistersenferiya yazmış oğlu oğlak ciddi ve inat diye. Ee ama benim oğlum da oğlak tam tersine hiç ciddi değil. 😬
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nnoktaa bidebayilistersenferiya beybitolat benimki de ciddi ve inatçı değil
naghn beybitolat evet doğru mudur etkisi var mıdır bilmem ama kızım oğlak burcu o da ciddi çok gülmez tuhaf.
amazontuba Derinmom26 evet ya benim kız da aşırı manipülatif bir yengeç .çok güzel dudak büzüyor hayır diyemediğim anlar oluyo 🤣
minnakanne5 PoppyDaNeer bende öyle dedim ama benim çocuklarım 3 karakter özellikleri taşıyor dedi bilemedim sasırdım
Yorgun_Bir_Ana PoppyDaNeer saççmalamayınn yaaaa….osmanlı zamanı burçlara göre çocuk yetiştirirlermiş,bir araştırın derim..kapıdan geçerken eşikten 3 kere atlamak para getirir gibi şeyler batıl inanç,burç kurandada geçiyor,heryerde geçiyor..lütfen bilgilenin
hazal3421 minnakanne5 ben inanıyorum kızım balık çok duygusal aşırı duygusal 2. Kızım koç şuan küçük tanıdığım koçlar çokta zeki olur ve bence doğru kızım zeki gibi maşallah
26merve26 minnakanne5 biri koç biri boğa iki oğlum var ikiside zor bence ahaha kişilikle alakalı olabilir ikisinide tecrübe ettim yani hatta boğalar daha mı yoruyor ne 🥹😂😂
accountant minnakanne5 aslan burcu ve yazanların aynısı zor bir bebek ama burcu değişsin diye de doğum tarihini değiştirmezdim
minnakanne5 accountant benim 2 doğumum sezeryanlıyım zaten 38 haftada alırım dedi doktor ama ablamda 1 hafta sonra 39 haftada doğum yap boğa burcu olsun ben çekiyorum koç burcundan sen çekme dedi sadece ilk doğum olsa hak verirdim size tarihim degiştiricem diye
tunabebekh accountant benim bebekte aslan burcu ve evet aşırı yorucu bir bebek çok zor ben de başak burcu olsun çok istedim ama aslan oldu burçlara göre doğumunu belirlemek çok saçma gerçekten ve bebeklerin gelecekleri gün ve saat bence belirli istediğiniz kadar uğraşın kaderlerinde hangi gün varsa o gün doğuyorlar
Derinmom26 minnakanne5 yani şöyle söyleyeyim oğlum şuan 6 aylık boğa burcu daha belki belli olmaz ama boğa burcu yemeyi çok sever derler ya bebeğim o kadar yemeye meraklı ki. Ama yengeç burcu kızım asla yemeyi sevmezdi ek gıdaya zor geçtik. Bilmiyorum bence etkisi var ama Allah’ın dediği olur yani çocuğunuzun doğacağı gün bellidir zaten 😄
buketys minnakanne5 boğa nin da koctan pek farklı olacağını sanmıyorum kendim bogayim inat göbek adım hsjshdh 😃
hazal3421 minnakanne5 bence yapma etrafımdaki bütün koçlar doktor öğretmen avukat çok zekiler bende koç olsun diye dua ediyordum 😄
E3107 minnakanne5 genelde 2. Sezeryanda 39 beklemiyorlar 38. Ve en geç içinde alıyorlar diye biliyorum belki istisna olabilir ama bilemedim