Kızlar en son akşam 7 -8 gibi beslenip uyuyor her seferinde bırakayım uyusun diyorum ama bu sefer de içim el vermiyor 4-5 gibi emziriyorum uyandırmadan alıp. Bıraksam uyuyor yani sizce emzirmeye devam mı kendi ritminde uyanmasını mı bekleyim. (Dkg:3100 2aykg:4850)