selman17 2 ay önce adet olup üstüne 15 gün sonra oldum tam 1 ay sonrada şuan adet oldum ama karnım baya Bi şiş ser t şekilde eskiden böyle değildi rahmimi ekleyince yani sezeryan kesiğininaltı sert sert sizin ki yumuşak mı ? Test almaya cesaret edemiyorum
aptallarsizii selman17 ne diyeceğimi bilemedim durdum durdum ne yazacam diye düşündüm 😂şuan zaten adetlisiniz nasıl hamile olabilirsiniz ki rahminiz adetten dolayı şişmiştir
Ballilokmam11 selman17 yani düzenli adet olurken bu şüpheye düşmenize ne gerek var ki karın sertliginolabilir normaldir