Kızlar kızım doğduğundan beri uykucuydu hatta emmeyi ilk ayda reddetti ve mama başladık gece tok kaldıgı için daha da uzun uyumaya başladı ve 2-3 aydan sonra özellikle taa ki 7 aya gelip diş mevzusu başlayana kadar 🤦🏻♀️ şimdi asıl sorunumuz uyuyor fazla uyuyor hatta ama dengesiz keyfine göre hareket ediyor sanki ve bu da sürekli kurdugum düzeni bozuyor 😕 Mesela gündüz 2 uykuya çoktan gectik sabahları 7:30 gibi uyanıyordu mama yerdi altını degişirdim biraz oyalanırdık 9 a doğru yatırırdım hatta uyandırmasam 12:30 a kadar uyur ama ben 10:30 en gec 11:00 de uyandırıp kahvaltı yaptırıyorum, bu ara sabahta uyanmıyor ama bu sefer akşam gec yatmasına sebep oluyor bu durum. Öğle uykusu da haliyle geçe kalıyor gündüz 3 te uyuyor 6 ya kadar uyandırmasam uyur 🤦🏻♀️ bu sefer 9/10 a sarkıyor uykusunun gelmesi uyutuyorum ama sekerleme gibi kısa süre içinde uyanıyor ne yapsam uykuya dönmüyor e haliyle 1 leri 2 leri buluyor gece uykusuna gecmesi bu ara böyle bir döngüdeyim bana yardımcı olabilecek var mı cidden yordu artık ne yapacağımı bilmiyorum 😕 nasıl bir düzen kurmak gerekir tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻