Eminef Sedanuraydnata yaz olsa her akşam yıkama isterdim ama iki akşmda bi muhakkak yıkıyorum şimdi kafamızda konaklar var onlar yüzünden bi akşamda bi yıkıyorum ama konaklar geçince gene yaza kadar sanırım iki akşamda bire devam ☺️
deletedmom4842 Silaa Ben oğlumu 5 günde bir yıkadığımı yazdım neler neler yazdılar yok işte sen 5 günde bir yıkanıyor musunuz kokmuyor vs diye. Van’da yaşıyoruz havasının soğukluğu haliyle ortada sürekli yıkarsam kesin üşütür çünkü bir kere yaşadık bu durumu ama insanlar bilmez Yani o yüzden sen annesi olarak en iyisini bilirsin hiç takma denilenleri.
Silaa deletedmom4842 hayır yani yapıyorsam doktor kontrolünde yapıyorum normalde bebek göbek bağı düşene kadar yıkanmaz ama benim doktorum eve gidince yıka dedi anlam veremiyorum saçma sapan eleştirilere😒
Can deletedmom4842 al bende de o kadar ben de yuksekovadayim geçen hafta kar yağdı ev haliyle geceleri soğuyor ben her gün asla yıkayamam kimse kimseye laf atmasın bence de
demir1717 Sedanuraydnata bebeğim yarın 1 aylık olacak.2 günde bir yıkıyoruz. Odasında küvetini koyuyprum, kalorifer açık hem de minik ısıtıcıyı açıyorum o şekilde yapıyoruz.
burcu_mert_ece Can evimiz merkezi ısıtma olduğu için çok sıcak ve her gün yıkıyorum Şampuan ve sabun olmuyor tabi her gün..sadece su döküyorum ve çok rahatliyor.
Ebru_yy 2.5 aylık kızım var doğduğundan beri fırsatım oldukça hergün yıkıyorum. Banyo yapdıkça rahatliyo daha iyi uyuyo 😀yatak odasında yıkıyorum evin ılık olması bize yetiyo. Fazla sıcağa alıştırmamak lazım. Bence hergün banyosunu yapmalı.
Duygu1 Fyzpyrz benim kızımda 27 Ağustos doğumlu 🤗 bizde göbeği düştükten sonra her gün yıkadık sonra 2 günde bir yıkıyoruz mesela bu akşam yıkadık emzirdim mışıl mışıl uyuyor
Cimcimelerinnnesi Esmaozenn evet çok şükür ilk günden alıştırınca bir düzen kurdu o da kendince. Allaha sukur gece uykumuz cok guzel 9 gibi uyuyor 12 de uyanıyor. Bir daha uyuyor sabah 5 6 gibi uyanıyor bir daha yatıp 9 da kalkıyor cok sukur 45 günlükken den sonra böyleyiz.
meruz Sedanuraydnata ben hergün yıkıyorum oğlum 4,5 aylık. bukadar yıkama nedenim banyodan sonra uyuyor olması yoksa gündüzleri uyumuyor uyku rutini gibi bişe oldu😒 evde kalorifer hep açık üşüdüğünü sanmıyorum ama 2 3 günde bire düşürmem gerek kış boyunca en azından
melissrn Sedanuraydnata doğduğundan beri hergün yıkadım şimdi havalar serinledi gün aşırı yıkıyorum 8 aylığız🤗
deletedmom1101 Sedanuraydnata normalde yazın her gün dü şimdi iki günde bir oldu ama temizlikten ziyade ben bebeğime rutin oluşturmuştum banyo yaptormadıgım zaman huzursuz oluyor 🙁
PelKad Ev sıcak ama ne olur ne olmaz 2 ay 10 günlük bebişimiz 3 günde 1 yıkıyoruz. Yatak odasına küçük ısıtıcı kuruyoruz yıkarken ona rağmen giydirmek için hızlı hızlı hareket ediyoruz. Göbek düştükten sonra ilk ay 2 günde 1 yıkıyorduk ama havalar soğudu. Hasta olmasınlar da başka birşey istemeyiz 🤕
Baharellezi Sedanuraydnata eviniz sıcaksa üşümez hergün yıkayın ,bebeklerde banyo beslenme ve uyku kadar gerekli .ben küçük bir ısıtıcım var onu banyoya koyuyorum sıcaccık oluyor sonra çıkıncada giyinme masasının önüne koyuyorum ısıtıcıyı öyle giydiriyorum hem saçlarıda hemen kuruyor üşümüyorda