gizemmeh4 Bebeğim emmeyi 30 günlükken bıraktı bizde mama verdik şimdi silikon Ucla denedim gelse emicek ama süt gelmiyor şimdi 3 ay 3 günlük gelirmi acaba süt bilgisi olan varmı
1pekmom_ gizemmeh4 bi emzirme danışmanına başvurun mutlaka 1damla bile olsa artırılabiliyor. Süt arttırıcı takviyeler kullanabilirsiniz
nnoktaa gizemmeh4 istikrarlı ve sabırlı olursanız gelir. Arkadaşım ilaç kullandığı için ilk 8 ay sağım yapıp sütünü attı. 8. Ay ilaç kullanımı sona erince emzirebildi bebeğini.