kereminannesi28
butterflyy_ yaklaşık 1 senedir kullanıyorum sürekli hata verme diye bişeyle karşılaşmadım. Kirli su haznesi dolunca suyu atacak yer kalmıyor uyarı veriyor doğal olarak. Onun dışında hiç sorun çıkmadı. Sadece olumsuz olarak şarj süresi yetersiz. Benim evim küçük olmasına rağmen tüm evi sil süpür tek şarjla mümkün değil. Hatta ful şarjla bir odayı ancak detaylı süpürüp silersiniz. Bana göre eksi yönü bu. Onun dışında silme performansı fena değil günlük mop gibi düşünün.