ffgg 14 aylık iştahsızlık için mültivitamin mi çinko mu almam lazım sizce kullanan oldu mu bunlardan birini ek takviye hangisi iyi gelir ?
nnoktaa ffgg wellkid immune liquid kullanıyorum. 22 aylık olduğumuz için 1 tatlı kaşığı. Şurubun üzerinde 4-10 yaş ibaresi bulunuyor ama ml’ini ayına göre az verebiliyorsunuz. İçinde çinko var iştahsızlığa da iyi geliyor “düzenli kullanımda”
livanurvealpinannesi61 ffgg ben ikisini de kullandım iştah açmadı. Babybomb kullandım o iştah açtı sadece