Kızlar 2,5 ay önce doğum yaptım. Bebeğimi biri kucağına alınca gerçekten kıskanıyorum. Kimse sevmesin dokunmasın istiyorum. Bir de biz bunu götürelim sen bir tane daha yap felan diyorlar ya bunun şakasını bile kaldıramıyorum. Sorun bende mi siz de öyle misiniz 😅