SheDoesntCare 3kedili2bebekli ben yurt dışındayım şu an İstanbul da yapmak istiyorum zirkonyum ama bir türlü dr bulamadım , bu dediğiniz yerin sosyal medyası vs var mı teşekkür ederim bu arada
[silindi] SheDoesntCare hipp keçi sütlü. Kilo alımı da gayet iyi, gaz kusma vs yapmadı. Kızım severek içiyor
newwmommy SheDoesntCare canım mama olarak golden goat kullanıyorum gaz yapmadı bizde kolay atıyor gazını kilo alımı da iyi dene istersen diş için de nişantaşında bir yer var ben çok memnunum zirkonyum yaptırdım bir sene önce hem ilgililer hemde üç dört güne takıldı dişlerim
newwmommy SheDoesntCare ne demek kuzum var clinicego bakabilirsin hemen nişantaşı citt avm yanında lotus iş merkezi memnun kalırsın ben üstleri komple yaptırdım zaten kendi dişlerim kötü durumdaydı şimdi altları yaptırcam bebeğim biraz büyünce
SheDoesntCare 3kedili2bebekli anladım teşekkür ederim ben instada zeynepambarsahin hocayı görüyorum sürekli duydunuz mu hiç siz ?
3kedili2bebekli SheDoesntCare yok hayır hiç duymadım ben yıllardır aynı doktora gidiyorum dişçi fobim varda 😂
moni Sma comfort kullanıyorum doktor önerdi benim bebişler gazlı idi iyi geldi onu kullanıyorum deneyerek bulun doğru ama sürekli mama değişikliği de bebeğe iyi gelmez inşallah verdiğiniz vermeyi düşündünüz marka iyi gelir bebişinize