Ummuhan_52 ben büyük oğluma baza, küçük oğluma Montessori aldım kupa mobilya hut serisi, ahşap tozlanıyor ama baza baslıgı da tozlanıyor. Baza koruması olmasına rağmen orda küçüğü yatıramam aşırı dönüyor 3.5 yasında bu arada. Montessori de o kadar sağlam ki eşim ve 2 çocuğum yatabiliyor(kitaba bakarken) yavrusu da var oraya da fazla olan ürünleri koydum battaniye vs çok tatlı görünüşü
Baza aldıgım dönemde bu kadar yaygın olsa kesinlikle ikisi de Montessori olurdu