babybabyt Saça faydası oluyor, zararlı değil diyorlar ama ama yüksek derecede aynı zamanda ısı veriyorlar memnun kaldınız mı ? Saçlarım gür değil ve cansız işe yarar mı bilemedim
maygirl babybabyt 8 9 yildır yaptiriyorum. keratin sacima gerekli nemi ,yumuşaklığı sağlayıp gereksiz elektriklenmeyi önluyor.
bikahveicelimmi babybabyt surekli yaptiririm hic zararini gormedim aksine saclarim ipek gibi olur parlamaya baslar
maygirl babybabyt sizin kullanımiza bagli.dustan somra ıslak kalmamasi lazım.fönle surekli kurutmalısıniz islak birakmak cabuk bozar.her sampuani kullanmamaniz gerekli tuzsuz sampuan kullanmalisniz.dustan sonra neladr kaliyor diye bisey degil bu.bu sizn sac yapisi ve kullanmanizla ilgili işte minimum 4 ay ile 6 ay arası.ben 8 9 aya yakın kullaniyorum ama.benim sacım dalgali duz zaten.birde ince telli ve islak birakmam sampuanima vs dkkt ederm uzn gdiyor bana.
emosss__ Yaptırıyorum özellikle çocuktan sonra çok işe yarıyor. Ayrıca saçı besliyor elektirklenmeyi önlüyor
maygirl elasvg kaliteli bi keratin bulun onlune sitelerdr dandik ucuz markalar var.yada guwrnli bi kuaforden satın alın.nasıl yapıldigını biliyorsanız (basit aslında ama biraz ugraştıricı kurutması ve preslemesi) olur tabi.Bnce iyi bi kuafrde yaptirin.sizin yaotgniz uzun sureli gitmeyeblir yada etkisi tam olmayadabilir.Ama denenebilir.
firstmama Ben uzun yıllar kullandım ama pişmanım şuan hatırlamıyorum ama yurtdışı kaynaklı bir makalede okumuştum kansere ciddi bir şekilde neden olduğunu o sebeple önermem
babybabyt firstmama evet yani faydalı gibi bahsedilen birşey ama işte çok kimyasal ve ısı uygulanıyor saça
firstmama babybabyt görsel olarak evet çok güzel gösteriyor saçı besliyorda ama kimyasal soluyorsun 2 gün buna maruz kalıyorsun çok sıkıntılı