Fatmaaa19 Merhaba anneler 20 gün sonra işe başlayacağım bugün manuel süt pompası ve süt saklama poşeti alacağım memnun kaldığınız markaları söyler misiniz 1 saat sonra eşim gelecek almaya gidecez sütümü bi an önce sağmaya başlamam lazım sevgiler 🙏🏼
Minikkoala Fatmaaa19 manuel tavsiye etmem kesinlikle ben sadece bir hafta ilaç kullandığım için emziremedim hergün 3 saatte bir sağdığım halde bugün tek göğüs 20 30 dk sağmada 25 cc zor çıkardım manuel bi süre sonra bozuluyor zaten
Bebekcik2406 Lansinoh süt poşeti kullanıyorum memnunum, pompa da elektrikli mamajoo sağım setini kullanıyorum manuel olanlar hakkında fikrim yok
emineksf Manuel çok zor oluyor eğer durumunuz varsa lansinoh elektirikli pompa düşünebilirsin ben ikilisini kullanıyorum teklide kullanılıyor
Fatmaaa19 emineksf onu alamam yaa keşke alabilsem iş yerinde de sağıcam daha kolay olur ama fiyatları beni aşıyor 😔
Zeynepp0 Sevgilimmm merhaba çekim gücünde azalma oldu mu ise başlıcam bende lansinoh kompakt almayı düşünüyorum
Minikkoala Fatmaaa19 çalışacaksan kesinlikle elektrikli al sütün azalmasın canım azalması daha kötü olur uygu fiyatlı olanlardan birini taksitle al bence de
ShrBakar Fatmaaa19 Philips avent marka elektrikli süt sağma makinası kullanıyorum ve Philips avent poşet ikisindende çok memnunum
Yasebu Fatmaaa19 lansinoh kullanıyorum akma sızdırma vs yaşamadım hiç.süt sağma makineside aynı marka
2cocukluanne Fatmaaa19 ben dolap uygulamasından lansinoh Manuel aldım çok ta uygundu ve güzel sağıyor 5 dakikada bayağı süt çıkıyor
Denizdemirr Kraftınki var bendede bencede elektrikli çok iyi manuelde hem çekiş gücü az hemde çok zaman alıyor sağmak süt poşetide hepsinden de olabikiyo ben bebedorunkini kullandım oda güzeldi