Kızlar 8 ay önce doğum yaptım bi kaç gündür karnımda böyle bebek varmış gibi hareket hissediyorum.12 eylülde doktora gitmiştim ultrason normaldi. Test yapıyorum negatif adetimde yeni bitti sayılır. Psikolojim bozuldu. Böyle bi şey yaşıyan var mı aranızda? Gaz mı nedir bu