İyi akşamlar arkadaşlar 💐
Kızım 2 buçuk yaşında ona Montessori takım almak istiyoruz, kullandığınız memnun olduğunuz takımlar var mı? Neyi önerirsiniz? Alırken nelere dikkat etmeliyim? Alt çekmeceli olan mı daha kullanışlı olur yoksa yavru yataklı mı? Bi kaç gündür kafam karıştı karar veremiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum 🫶🏻