mavigibibakti benimki gündüz de uyumuyor gece de, gece sürekli onunla yatmak zorundayım, 30 dk da bir uyanıyor, doğal olarak ben de uykuya az önce geçti ağlaya ağlaya uyuttum, uyanır birazdan kesin, gündüzleri beş dk yanında olmazsam ağlıyor, uyku desen 30 dk maks