Retzja acil yardım hamile miyim diye başlık açıp
sumeyyeirem korkuyorum hamile miyim diye yardım edinnn bı fikir sunun
Diye soru soruluyor korunma yöntemi değil deyince sanane bizim cinsel hayatımızdan istediğimiz kadar çocuk yaparız sen mi bakacaksın diyorlar. Paylaşma kardeşim cinsel hayatını madem burda. Hem fikir isteniyor hem doğrular söylenince ağır geliyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Haklısınız korunmasız ilişkide riskili yaptığımız demiyor içini rahatlatacak yorumları pohpohluyor. Her korunmasız ilişkide hamile kalma şansı zaten %25. Hiç korunmamak bile aslında %75 koruyor 😅 bunları söyleyince biz çok bilmiş biz linç tayfa oluyoruz. Valla ilk post değil bu yüzlerce açılıyor geri çekilmeye hamile kalan kadınların postları. O bedene , o çocuklara üzülüyorum. Doktorlar daha doğum masasında diyo 1 yıl yapmayın çocuk diye. Burda kötülüğü için bi şey söylenmiyor ama artık gerçeklere de bu kadar kör olmayın ya