İyi akşamlar hanımlar oğlum 14 aylık ve arada bir çok kabız oluyo ve dikkat ediyorum o dönemlerde hep eli ağzında ve sonrasında bikac gün içinde diş çıkarmış oluyo. İshal olması gerekmiyo mu çocuğum nasıl kabız oluyo anlamıyorum 🤦🏻♀️ bikac gün sürüyo çok ağlıyo sizlaniyo ne yaptıysam da geçmiyo fitil lavman vs her şeyi deniyorum geçmiyo