maşallah Allah bağışlasın 🥰benim bebeğimde 1.5 yaşında sadece teramisin krem verdi onu sürüyorum günde 2 kere , birde dolven verdi ağrısı olursa vereyim diye ama kremi ne kadar kullancam birşey demedi , bugün 5.gün olcak , bugün yıkıycaz inşallah umarım bir aksilik çıkmaz