Hatice001 Teşekkür ederim, genellikle glutensiz beslenme değil de, vücudun karbohidratsız kalması zararlı diye biliyorum. Malesef, gluteni kesenler, hayatlarından karbohidratı tamamen çıkarıyor ki, bu yanlış.
Bende gluten hassasiyeti var, belki de bunun için diet boyunca hiç bir sıkıntı olmadı. Ama zaten doktor kontrolu ile yapıyorum, ayda 5-6 kilodan fazla zayıflamak sıkıntlı mesela, hem sağlık açısından, hem de o kilolar geri geliyormuş.