Betulyl ikizlerim 15 ay 15 günlükler doğduklarında beri uyku problemimiz var geceleri iki tane olmasından kaynaklı da olabilir ama daha yeni yeni düzene giriyor diyebilirim siizn dediğiniz gibi uykuya geçtikten bir saat iicnde geri uyaniyorlardi ikisi de hatta geri uyutmasi o kadar zor oluyordu ki anlatamam resmen sabahliyorduk dişlerden de olabilir bizim son azilar kaldı çok hızlı çıkardılar tel uykuya geçme zamanı bence biz bir yaşından beri tek uyku yapıyoruz gece uykuları da daha yeni yeni düzene giriyor umarım tekrar değişmez