Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı doğuma 77 ile gittim doğumdan ertesi gün 68 kiloydum 40 çıkınca dikkat etmeye başladım düzenli ve sağlıklı beslenmeye tabiki tatlı pasta börekte yedim onlara dikkat etseydim daha çok verirdim🥲
Kahvaltı da hep yulaflı yoğurtlu yada sütlü bown yapıyorum heö kolay hemde ciddi anlamda sütü destekliyor ara öğünlerde hurma ceviz ya da incir ceviz yiyorum hem tatlı istediğini bastiriyor hemde süte iyi geliyor öğlenleri genelde haşlama sebze yoğurt yiyorum akşamda sebze yoğurt et tavuk balık dönüşümlü olarak şuan 57.5 kiloyum hedef 55 😍 ekstra öneriniz varmıdır sütü etkilemeden faydası olur dediğiniz birbirimize fikir olsun bınarada kalori hesabı ile ilerliyorum her gün chatgbt ile her yediğimi yazıp kalori açığı yapıylrım cok az sütümün kalitesini artıracak şekilde beslenerek 😍