Egebey Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı aranızda bilgisi olan var mı? Biz okul kayıt öncesi formu doldurup okula teslim etmiştik şimdi tekrardan aile eğitim durumu anne baba kardeş sayısı bunlar anaokulu için neden isteniyor?
simseklivekalpli Egebey kayıt için ayrı öğretmen dosyası için ayrı sanırım, çünkü biz de kayıtta verdik. Sonra okul açıldığında öğretmen tekrar istedi.
balkizimcicekkiz Egebey cocugu daha iyi tanımak için olabilir diye düşünüyorum nasıl bir ortamda yaşıyor felan diye anne baba sağ mı birliktemi ayrimi bunları da soruyorlar
Egebey simseklivekalpli teşekkür ederim verdiğiniz cevap için merak ettiğim milli eğitim ailelerin de eğitim durumunu kontrol ediyor acaba sorayım bi dedim.
simseklivekalpli Egebey birçok soru var orada ya, her seferinde aynı şeyler zaten, sadece öğretim durumunun ekstra önemli olduğunu düşünmüyorum belki verisel olarak bir katkısı vardır ama
Egebey simseklivekalpli acaba aile katılım payı için mıdır diye düşündüm ama sanırım sürekli soruluyormuş
yesilmawi Bunlar bütün sınıf kademelerinde isteniyor çocuğu tanımak için. Rehberlik dosyası için gerekli