Kızlar bugün Epidural ile sezeryan oldum normalde genel istemiştim doktor bir şekilde ikna etti beni fakat şuan da aşırı başım dönüyor özellikle ayağa kalmaya çalıştığımda baş ağrısı ve dönmesi oluyor bu normal mi? Ve geçmesi için ne yapmalıyım ayrıca sütümde henüz gelmedi bebek aç kaldı diye üzülüyorum hemşireler mama sık sık verme emzir diyor e sütüm gelmeden nasıl emzireceğim