nurdaanert canım yenidoğan döküntünleri olabilir küçük oldukları için krem falan vermiyor doktorlar, benim kızımda da oldu doktor bizim kıyafetlerimizden de yumuşatıcıyı çıkardı ve uzun süre bebeğimizi öpmememizi istedi. 2-3 hafta içinde geçiyor. Geçmezse yinede bir doktora görünün isterseniz 🥰