MyDarlingSon 2 gündür basım ağriyodu dün bi bakim dedim tansiyonuma büyük 13.7 kücük 9 cıktı bi iki kere 10 cıktı napmam lazım ya ilk defa oluyor böyle nedem olabilir kızlsr aranzda yasayan var mı
50krsvertirreekk MyDarlingSon stres sıkıntı yaptınız mı bu süre içinde ya da ağır yiyecek vs tükettiniz mi
hlm01 MyDarlingSon benim dogumdan sonra cıkti tansiyon hamilegimde bir kere bile tansiyonum yukselmedi kardiyolojiye gittim tansiyon hapi yazdi ama kullanmak istemedim holter taktilar birgun boyunca duruyor otomatik kendisi ölcüyor siz uyurkende simdi ilac kullanmiyorum ama stres yaptigim zaman tekrar yukseliyor tuz ve sekerde kullanmiyorum artik
kirmiziucanbalon MyDarlingSon kardiyoloji doktoru bana direk şey dedi. 30 dk hafif terletecek şekilde her gün yürü hiç durmadan dedi. Yapmaya çalısıyorum
50krsvertirreekk MyDarlingSon herşeyin başı stres bunu unutmayın akışına bırakın kafanızı dağıtın limonlu su tüketin yediklerinize dikkat edin ama nabız yüksek ve çarpıntı varsa sağlık kuruluşuna başvuru da bulunun tansiyonun şakası olmaz
MyDarlingSon 50krsvertirreekk nabzım normal cıkıyo 75 80 bazen 90 limonlu su içiyrm düşüyor Allahtan ams işte bilemedim
zencefillikurabi Bir hafta boyunca düzenli sabah akşam ölçüm ve yazın yüksek çıkıyorsa doktora gidin bence.
Mugerrr hlm01 şuan nasılsınız. Banada holter takılıdı bugün . 15/10 gibi çıkıyor tansiyonum. Sizin tansiyon çıktıktan sonra hangi testler yapıldı. Kardiyoloji dahiliyeye mi yönlendirdi.
kirmiziucanbalon MyDarlingSon kücük 85 ı gördü. Ve ben 9-5 tansiyonla kendimi çok iyi hissederdim. Stres den sıkıntı bebe olduktan sonra kücük 85 olunca çok kötü hissediyorum. 10 u bile gördüm. Bebeğin peşinde koşturmak hareket satılmıyormus. Sakince 30 dk yürüyüş kendine zaman ayıracak mıssın Dr öyle söyledi
hlm01 hlm01 Mugerrr Mugerrr stres yapmazsam uykusuz kalmazsam cikmiyor aslinda ama 20 aylik oglum var ve hic uyumuyor boyle oluncada genelde yükseliyor