Benim bebeğim 2. Ve 3. Ayda çok kilolu olarak adlandırılıyordu. Şu an 15,5 aylık ve 11 kilo 750 gr yani normal. Bebek emeklemeye yürümeye başlayınca tahmin ettiğiniz gibi kilo almıyor. Korkmayın bir şey olmaz. Ki kilonuzda gayet normal öyle abartı bir kilo değil. O iki gün yaramıştır kilo yapmıştır sonra ki iki gün yaramaz kilo yapmaz. Çok kafaya takmayın