Bebeğim 37 günlük, emerken meme reddi ve biberon reddi yapıyo bazen, sonra var gücüyle ağlamaya başlıyo.
Reflüsü olan bi bebek, 1 tatlı kaşığı kadar 1 çay kaşığı kadar kusuyo beslenme sonrası. Beynim durdu artık napıcamı şaşırdım :( sabahtan beri böyle iştahı da azaldı gibi doktora götürmeli miyim