Kızlar kızım 3 yaşında yemek yeme olayımız asla yok ne kahvaltımız Bellı ne akşam ne ara öğün hıcbırsey yedıremıyorum artık okdar yoruldmkı yemedıkce ben krız gecıruyorum oda yememe konusunda okdar ınatcıkı ne yapacağım ben çok kötüyüm hergunum aglamak hergunum kabusla gecıyor