kızlar sütüm olmasına rağmen (oğlum emiyor bezleri doluyor hem de elimle sıkınca süt akıyor ordan anlıyorum) pompaya asla 1-2 damladan fazla gelmiyor. ilk aylar sadece sağım yapıyordum emmiyordu, emmeye başlayınca sağımı bıraktım onla alakası var mı bilmiyorum. oğlumu cuma sabah emziricem sonra pazar akşam emziricem yani cumartesi emziremicem. yanımda pompamı götürücem ama süt dediğim gibi çok gelmiyor sadece göğüsümü uyarmış gibi olucam. belki fazla dolunca gelir biraz gerçi. bu süre zarfında sütüm kesilir mi sizce?