Merhaba arkadaşlar benim sağ ve solda kist çıktı ilk doktora gittiğimde sol dedi ikinci doktora gittim oda sağ ve solda var dedi hangisi doğru onuda bilmiyor her gittiğim doktor farklı bide ben soğan suyu içtim iki hafta falan o iyi geliyor diyorlardı onuda denedim geçmedi Sancaktepe de ikamet eden var mı aranızda İlhan varankta memnun kaldığınız doktor varmı işinde iyi olan bu arada kist için ilaçta vermedi doktor kan değerim temiz çıktı sizin doğal yollarla şifa bulduğunuz kürler var mı bende yapayım