Kızlar gaz sorunu yaşayan oldu mu hiç benim çok ağrım vardı karnımda kasıklarıma vuruyordu bi sağ taraf bi sol taraf böyle ağrı geziyordu acile gittim gaz var dediler lavman yapalım dediler istemedim şurup verdiler içtim ishal yaptı yaşayan oldu mu hiç