Kızlar dün annemin bir dişi çekildi çekilecek 2 dişi daha var doktor bana perşembe sabahtan gelebilir misiniz 9.30-10 arası dedi bende tamam dedim yarın gideceğiz diye bakarken annemin Mhrs hesabında 13 Kasım perşembe 10.15 e gittiğimiz doktorun randevusu var biz almadık acaba kadın perşembe derken o günü mü kasdetti ben hiç dikkat etmemiştim Salı gittik perşembe gel deyince yarını anladım napalım şimdi yarın gidelim mi yoksa 13 Kasım’ı mı bekleyelim