esranushn herhangi özel bir şey yapmanıza gerek yok dinimizde 40 uçurma diye bir şey yok çünkü ben normal kendim yıkandım bebeğim yıkadım ve yürüyüşe çıkmıştık ama siz anı kalsın istiyorsanız internetten örnek fotoğraflar bulup anı olarak bişeyler yapıp saklayabilirsiniz