filizmom 10 günde ne kadar arttı bakar mısınız? Ctesi doktor randevumuz var içim çok kötü nasıl bu kadar hızlı ilerler ya. Gece beslenmesi vardı dün aniden kestim artık. Çok mutsuzum 😣
binnur37 filizmom Demir damlası kullanıyormusun hangisini kullanıyorsun ? Yoğurt vs tüketiyormu ? Birde gece yatmadan dişleri fırçalıyormusunuz ?
filizmom binnur37 demir damlası kullanmıyorum. 1 kez fırçalıyorduk 2ye çıkardım evet yoğurt da güzel yiyor aslında peynir pek yemez. Yoğurdu daha fazla vereceğim. Bunlar dğzelmez biliyorum bari böyle kalsa. Gece beslenmesini kesince düzelir mi sizce
binnur37 filizmom Çok gece beslenmesi ile alakalı olduğunu düşünmüyorum.. Kesersen ilerlemesi durur mevcut olan düzelmez .