Simayelif benim kızım çok iştahsız, doğduğundan beri hiç mama kabul etmedi sadece anne sütü ve ek gıda ama zaten çok seçici ve iştahsız bi çocuk ben ona bağlıyorum. Gastro, endokrin,metabolizma ne bulduysak nereye yönlendirildiysek gittik. 1 yıl boyunca gitmediğimiz çocuk doktoru kalmadı nerdeyse. En son gerçekten iyi bi üniversite hastanesinde özel muayene yapan bi profa gittik, tüm testleri götürdük koyduk masasına, nerdeyse bi saatlik muayene sonrasında çocuğunuzun tüm değerleri iyi gayet sağlıklı nörolojik gelişimi olması gerekenden iyi durumda lütfen çocuğunuzu doktor doktor gezdirip ona da kendinize de eziyet etmeyin dedi 🤭 diyetisyene sevketti ama ben zaten zorla da olsa verdiği listeden fazlasını yediriyomuşum çocuğa. Ama kilo almıyo ve sebebi de yok çok şükür sağlıklı değerleri iyi diye bıraktım ben artık doktor vs işini. Yine de çok dert ediyorsanız ben bir dönem iğde çekirdeği tozunu yoğurtla karıştırıp vermiştim o dönem biraz işe yaramıştı sanırım boy konusunda. Doktora sorup deneyin isterseniz.