pnarcayoglu 7 aylık bebeğim hala ek gıdayı reddediyor iki üç kaşık alıp bırakıyor bakıyorum bazıları katı gıdaya geçmiş normal pütürlü yemek makarna gibi gerçekten artık sinirlerim bozulmaya başladı benim gibi olan var mı ne yapacağım bilmiyorum
Beyzaveduru Çok normal. Daha 7 aylık 2 3 kaşık gayet de iyi yani. Herkese bakmayın özellikle instamomlara. Bu ayda tadına bakması bile yeter dudağına değse bile yeter. Hiç boşa yormayın kendinizi