altnaylin Kızlar merhaba sezeryan doğum yapali 3 gun oldu hala sütüm yok tek damla geliyor her iki gögüsümden de ne yapabilirim ?
akca26 altnaylin Hayırlı olsun çok normal hiç stres yapma 🌸 Emzirdikçe gelicektir. Makinen varsa 5’er dakika göğüslerini sağ, bol su tüket, yemene dikkat et 🎀 O damlalar önümüzdeki hafta o kadar güzel çoğalıcak ki şaşırıcaksın🥰🌸Moral ve beslenme çok önemli ❤️
dilosbarlas altnaylin merhaba hayırlı olsun bebişiniz bestlak damla ve rezene çayı bir de dut kuru üzüm hoşafı tüketin inanılmaz fark edecek tabiki bu esnada sağımı unutmayın yeni anneyken sağım uyku düzeninden dolayı çok zor geliyor ama merak etmeyin yoluna girecek her şey
arasmom33 Merhaba bol bol emzirmek bol su içmek ve takviye olarak solgar brewer’s yeast with vitamin b12 ve humana çayı tavsiye edebilirim
annelendik sütün var ama az geliyor, devamı gelecek endişelenme mümkünse bol bol uyu, suyunu da bol iç, dereotu tahin yulaf süt yapar tüketmeye çalış ve sık sık emzir. bebek büyüdükçe emmesi kuvvetlenecek emdikçe de süt artacak
altnaylin Bebeğim yenidoğan yoğun bakimda henuz hic dokunamadım elimden geldiğinde süt goturmeye calisicam ama şırınga ile 3 4 damla zor topluyorum