Prenses_annesiiiii Kızlar göğüslerimin uçları çok ağrıyor,yanıyor. ne kullansam geçer ağrısı acaba, tecrübelilerden yardım istiyorum
Deletedmom245 Prenses_annesiiiii tahin yağı hem onarıyor hemse göğüs uçlarını daha kalın hale getirip güçlendiriyormuş bende onu kullanarak atlatmıştım
esm_blt1 Ben çok çektim denemediğim krem kalmadı ama birinin tavsiyesi üzerine şu kremi aldım eczaneden iki gün içinde iyileşti mükemmel bişey ismi THİOCİLLİNE Mutlaka denemelisin
Prenses_annesiiiii esm_blt1 teşekkür ederim herkes lansinoh kullan diyor bide burdaki annelere sormak istedim
Prenses_annesiiiii Deletedmom245 ayva jeli kullandım, tahin yağı kullandım ama pek fayda görmedim 🤦♀️ lansinoh kullan dio etrafımdakiler, bide size sormak istedim
esm_blt1 Prenses_annesiiiii Lansinoh da aldm yumuşatmaktan başka bısey yapmadı keşke almasaydm MADECASSOL ile GARMASTON POMAT bu ikisini karıstırarak sürüyordum doktor vermişti az da olsa iyiydi ama sonra dediğim gibi THİOCİLLİNE bunu duydum bunuda alıp diğerleriyle karıştırarak sürdüm çok şükür geçti hala emzirirken kızardığı yandığı günler oluyor sürüyorum hemen geçiyor :))
Deletedmom245 Prenses_annesiiiii tereyağı da çok iyi gelmişti şimdi hatırlDım öylesine acı çekmiştim ki çok çektim o acıdan