Miranmir aynur90 ben önce muhtarliktan kağıt aldım, esimin oglumun, ve benim kimlik fotokopisini süt getirenlere verdim ilk öyle geldi, kizimda ama hiç bir şey yapmadım yaşı dolunca kendisi sisteme geçmişti öyle getdiler
mikelenjelo35 aynur90 muhtarlıktan form doldurup eşim benim ve kızımın kimlik fotokopisiyle süt alan bı yakınıma verdim .oda süt kuzusu arabasına verdi.bu ay 10-20 Mart arası gelmesi lazım ama bakalım ins adres yada formda bı sorun çıkmaz.