thingma gger Ya onu okudum dün eğer anne hazır değilse ayrılmamalı zaten diye, hazır hissetmiyosanız ayırmayın 🙏🏻🩷
pozitifanne06 thingma ben 2 yaşta ayiricam yani yeni eve tasinicaz eski ev çok küçük diye ayiramamistim bu evde oda yapcam inşallah. 2.ye hamileyim 2.yi de 7-8 aylikken ayırmayı düşünüyorum