berengunes Henüz okutmadım ama düşünüyorum kış geldi hastalıklar başladı iki aylık oldu daha küçük belki seneye baharda bakarım
cemresuni anonimm2503 ben yaptım hediyelik yaptırmıştım yanına da meyve suyu ve kek aldım en az 7 kişi olması gerekiyor geliyorlar yasin okuyorlar bazıları ilahi de söylüyor ardından aldıklarını dqğıtıyorsun ve herkes dağılıyor zaten çok uzun oturmazlar bebekli ev sonuçta ben kızıma ekstra mevlütlük beyaz elbise almıştım
newwmommy Ben yaptım bir ay oldu bebeğim şuan üç aylık hem sünnet hem kırk ikisi bir arada oldu hediyelik yaptırdım tavuk pilav ayran tatlı ve lokum dağıttım 50 60 kişi vardıl bir o kadarda gelemeyen oldu
seros3535 anonimm2503 anonimm2503 Banyosunu hazırlamıştık makas altın para anahtar tuz şeker vs koymuştuk bir adet kurân koymuştum etrafına gül yaprakları 40 tane taş İçine küvetin 40 kaşık su eklemiştik Bebeğin üzerine 40 kere su dökmüştü dua eşliğinde sonra aynı suyla ben yıkanmıştım baya zaman geçti üzerinden şimdi tam ayrıntılı hatırlamıyorum ertesi gün de baby spa ya götürmüştüm
cokbilmismom anonimm2503 ben daha 25 günlükken okuttum, kurban kesmiştik onun etiyle etli pilav yaptırıp dağıttık misafirlerimize yanında ayran ve tulumba tatlisiyla