4 ay önce doğum yaptım kırkım cıkmayla regl oldum bugüne kadar 2 kere düzenli regl oldum sonrasında bir kere ilişkiye girdik ilk defa geri çekilerek korundum ama adetim gecikti bu ay 10 gün test yapmaya korkuyoruuuum sizce hamilelik olabilir mi ya sizin regliniz düzenlimiydi 😔😔😔