kızlar oğlumu çocuk psikiyatrisine götürdük gözlemledi eline birşey verdi bunu annene ver dedi önce bir çekindi sonra bana uzattı oğlum sosyal gülümseme var dedi oğlum gözlerini alamadı doktordan yabancı geldi çünkü utandı sonra stajyer kız geldi onunla oynadı çok hoşuna gitti küçük kare bloklar varya kule yapti halka oynadı yani amacına göre oynadı, bir sorun görmedim dedi sadece kalabalık ortama girmesi gerek dedi oyun grubu kreş gibi tek çocuk çünkü yanlız büyüdü kalabalık bir aile değiliz tv telefon tablet yasakladı 3 ay sonra tekrar kontrole çağırdı yani anormal birşey mi gördü de çağırdı acaba diye de bir düşündüm. sadece kedi nerde hadi boya dedi oğlum başka yerleri boyadı yani köpek at olduğunu bilmiyor mesela köpek nerde dersem bilmez ama kediyi ve arabayı bilir. 25 aylık bu arada ikili cumle yok doktoru 3 yaşa kadar normal demişti yani bu aylarda 4 kelime bilmesi normal dedi bir sorun görmedi genel olarak çok şükür çok içim içimi yemişti bu konu birde doktor çok etkilendiğin için de her hareketin de bir anormallik aradığımı söyledi yani çok detaylı gözlemlemiştim yeğenim de otizm genetik de oluyor sizinle de paylaşmak istedim çok görüyorum burda otizm mi ? acaba diye postları sizi de aydınlatmak istedim